maandag 6 oktober 2008

mijn lichaam

Tijdens dit thema deden we allerlei spelletjes en waarnemingen over de verschillende delen van ons lichaam.

hier stapten we met onze blote voeten over 'voeltegels' sommige voelden zacht, andere kriebelden, andere voelden koud, nog een andere schuurde,...


met onze voeten maakten we zelfs een groot kunstwerk. met onze voeten in de verf en dan maar stappen. onze voeten laten veel gekleurde 'sporen' en afdrukken achter.

voor de ouders waren er (jammer genoeg) ook veel sporen van verf op de kleren gekomen. maar die verf was ook zooo glad ;-)

de verf zat helemaal tussen onze tenen, dus een goed voetbadje en een washandje zrogen ervoor adt de verf toch wel snel verdwijnt.

wat voel ik hier met mijn vingers?wat zit er in dit voelrolletje? zou er nog zo'n rolletje met dezelfde inhoud zijn?

He, dat ben ik in de spiegel, en daar heb ik ook zo'n dikke buik.

ik heb 2 armen, en die kunnen afzonderlijk bewegen, kijk maar: 1 arm in de lucht

waar zit nu mijn neus? hij is verstopt onder een voddenbal

stempelen met de handen, vingers, vuisten,...

in mijn fotoboek kan je zien dat ik vroeger een hele kleine baby was, maar nu ben ik al een hele grote flinke peuter hoor!

Geen opmerkingen: